Müşteri Geri Bildirimlerini Analiz Eden Platform
Idiomatic, müşteri geri bildirimlerini analiz ederek etkili içgörüler sunan bir yapay zeka platformudur. Abonelik tabanlı bir hizmet olarak sunulan bu web uygulaması, müşteri destek, deneyim ve ürün ekiplerine mevcut kullanıcı geri bildirimlerini daha etkili bir şekilde kullanma imkanı tanır. Platform, çeşitli iletişim kaynaklarındaki müşteri sorunlarını, motivasyonlarını ve duygularını belirleyerek, işletmelerin ürün, hizmet veya operasyonel gelişimlerini iyileştirmelerine yardımcı olur.
Idiomatic, müşteri geri bildirimlerinin arkasındaki 'nedenleri' ortaya çıkarmayı hedefler. Bu süreçte, yapay zeka kullanarak müşteri destek, anketler, uygulama incelemeleri, sosyal medya ve forumlar gibi çeşitli veri kaynaklarındaki tüm geri bildirimleri analiz eder. Öne çıkan özellikleri arasında, kolay anlaşılır kategorilere organize edilmiş özel veri etiketleri, yapay zeka destekli bilet grup özetleri ve özel duygu analizi modelleri bulunmaktadır. Ayrıca, destek biletlerini otomatik olarak yönlendirme ve farklı kullanıcı segmentlerini takip etme gibi işlevsellikler sunar.